بهتاش فریبا: استقلال هنوز از شوك شكست در شهرآورد 74 بیرون نیامده است
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش ایرنا، 'بهتاش فریبا' دوشنبه شب پس از تساوی تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیكنان تیم استقلال در نیمه نخست دیدار مقابل سایپا، بازی از هم گسیخته ای به نمایش گذاشتند و نتوانستند خواسته های كادر فنی را اجرا كنند.

فریبا ادامه داد: خوشبختانه بازیكنان استقلال در نیمه دوم تا حدودی به خود آمدند و پس از دریافت دو گل با تلاش خود نتیجه بازی را به تساوی رساندند.

مربی تیم استقلال، نداشتن بازیكن جایگزین در پست دفاع وسط را یكی از مشكلات این تیم عنوان كرد و گفت: 'حنیف عمران زاده' و 'پژمان منتظری' به خاطر حضور متوالی در مسابقه های لیگ برتر و جام حذفی دچار خستگی شده اند و فشار زیادی تحمل می كنند.

فریبا افزود: 'حنیف عمران زاده' پیش از دیدار مقابل سایپا از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی شده بود كه با تلاش های پزشك تیم در این دیدار به میدان رفت.

وی ادامه داد: فكر می كنم گل سومی كه در دیدار امروز مقابل سایپا به ثمر رساندیم، سالم بود و داور بازی در این مورد همچون موارد قبلی كه چندین پنالتی تیم استقلال از سوی داوران اعلام نشد، اشتباه كرد.

وی با بیان اینكه مدیریت بازی در دیدار هفته بیست و سوم مقابل تراكتورسازی سبب برتری تیم استقلال شد، اظهار داشت: در بازی مقابل پرسپولیس نتوانستیم بازی را مدیریت كنیم و همین موضوع سبب شد در هفتاد و چهارمین شهرآورد پایتخت از تیم پرسپولیس شكست بخوریم.

در نشست خبری پس از بازی تیم های فوتبال استقلال تهران و سایپای البرز، 'پرویز مظلومی' سرمربی تیم استقلال به رغم حضور در این نشست، به خاطر سرماخوردگی شدید به سوالات خبرنگاران پاسخ نداد و به جای وی 'بهتاش فریبا' پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

تیم فوتبال استقلال تهران، عصر امروز (دوشنبه) در دیدار مقابل سایپای البرز در هفته بیست و پنجم مسابقه های لیگ برتر باشگاه های ایران با درخشش 'فریدون زندی' از شكست گریخت.

7537 / 1589





:: برچسب‌ها: حیوانات ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: